חושבים על רכישת רהיטים חדשים למשרד? הנה מה שאתם צריכים לדעת.

בהתאם למצבכם, ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לזכור בעת בחירת רהיטים למשרד ובעוד ניתן לשים דגש על עשרות קריטריונים – הנה שבעת הגורמים החשובים ביותר:

אסתטיקה

המראה של מקום העבודה שלך יכול למלא תפקיד קריטי בהצלחת החברה שלך. מחקרים הראו שמשרד אסתטי יכול לעזור בכדי למשוך ולשמור על הכישרונות המובילים (לקוחות ועובדים כאחד).

התרבות של הצוות ומקום העבודה שלך חיונית כשמנסים לגייס ולשמר, השקעה במרחב בו האנשים שלך מבלים שליש מחיי היומיום שלהם היא איתות חשוב שאתה מעריך אותם, את זמנם ואת בריאותם.

ארגונומיה

יש להכניס את המדע של עיצוב מקום עבודה יחד עם היכולות והצרכים של העובדים שלכם, הידוע גם כארגונומיה, בכל רהיט משרדי שתרכשו.

משענות רגליים לזרועות צג או כסאות מתכווננים התומכים כראוי בגב התחתון של העובדים שלכם, ארגונומיה יכולה להשפיע משמעותית על התפוקה, הבריאות והאושר של חברי הצוות שלכם. בחירת ריהוט משרדי שנבנה תוך התחשבות בארגונומיה היא הכרחית לכל מקום עבודה יעיל.

כוונון וגמישות

היות וכולנו בני אדם, כל אחד שונה בגודלו וממדיו הפיזיים מהאחר וזו הסיבה שרהיטי המשרד שאתם בוחרים צריכים להיות בעלי גמישות ויכולות כוונון שיענו על צרכיהם האישיים. לדוגמא, שולחנות רבים הם בעלי פונקציה מתכווננת והם ניתנים להתאמה לגובה כדי להבטיח שהעובדים יכולים להיות פרודוקטיביים תוך שמירה על יציבה נכונה.

באופן דומה, כסאות המשרד שתבחרו צריכים לכלול תכונות כמו זרועות, ראש ומשענות גב מתכווננות. השקעה ברהיטים הניתנים להתאמה למפרט העובדים שלכם יכולה לעזור לשמור על נוחות, ריכוז ומיקוד של העוסקים בעבודתם.

אחריות מוצר

רכישת רהיטים משרדיים הינה השקעה משמעותית, ולבטח תרצו לדעת שאחריות מהימנה מגבה את החלקים שבחרתם. מהלך זה יבטיח שאם אתם נתקלים בבעיה עם רהיטי המשרד שלכם, תוכלו לטפל בזה במהירות ובעלות סבירה.

השפעה פסיכולוגית ופיזית של רהיטי המשרד

כאמור, אין ספק שרהיטים איכותיים, נוחים ומעוצבים משפיעים רבות על העובדים והלקוחות במשרד. כאשר אתם מצפים מעובדיכם לייצר תפוקה מקסימלית, עליכם לספק לו את התנאים האידיאלים ביותר שיעזרו לו להתמקד בעבודה וביעדים שהוגדרו לו בתחילת החודש.

מעבר לפן הפיזי הברור, שכן רהיטים נוחים ואיכותיים מונעים בעיות בריאותיות כגון כאבי גב, כאבים בצוואר או שחיקה במפרקים, ישנו גם הפן הפסיכולוגי שמשפיע רבות. כאשר העובד שלכם נמצא במשך מרבית היום במשרד, רהיטים מעוצבים ומסוגננים, כאלה בעלי צבע מושך ומרקם נעים לבטח יצרו תחושה ביתית וכתוצאה מכך יגרמו לרמת המוטיבציה לעלות.

פונקציונליות בכל רהיט במשרד

כדי למקסם את יכולותיהם של הרהיטים שרכשתם, כדאי לחשוב על פריטים בעלי תכונות פונקציונליות. לדוגמה, רהיטי טרקלין או רהיטי אחסון יכולים לשמש גם לחללים משותפים, חדרי ישיבות ואזורים שבהם ישנה נגישות למספר רב של אנשים.

באופן דומה, ניתן להזיז שולחנות מסוימים במשרד לפי הצורך, ולהפוך אותם לראויים עבור מצגות לעובדים, פגישות אסטרטגיה וישיבות אישיות.

בחרו מותג בעל מוניטין

בעת בחירת הרהיטים למשרד, חיוני לעבוד עם מותג שזכה למוניטין כמוביל בתחום. הסיבה היא פשוטה: בחירת הטוב ביותר תעזור להוציא את המקסימום מכל העובדים שלכם. בנוסף, כאשר אתם רוכשים כורסאות המתנה, כיסאות משרדיים, שולחנות עבודה וכתיבה, ספות וכל פריט אחר ממותג מוכר ואיכותי, אתם יודעים שיש לכם אחריות עבור המוצרים וכמו כן אמת מידה לגבי טיב החומרים.

אם החלטתם לבצע שינוי או ריענון במשרד שלכם, ואתם מעוניינים לרכוש רהיטים מודרניים, עכשוויים ובעלי סטייל עיצובי יוצא דופן – צרו עמנו קשר עוד היום ואנו נעזר לכם לרהט את משרדכם בצורה הטובה ביותר.